הדמיית שיער במהלך מפגשי טיפול מרובים

רוב הסיכויים שחיפשת פתרונות לנשירת שיער והתקרחות ונתקלת בטיפול החדש הזה יחסית שנקרא הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה, קעקוע שיער, קעקוע ראש, מיקרו-פיגמנטציה, SMP וכו'.

מהי הדמיית שיער?

יש הרבה מידע שם בחוץ. החדשות טובות הן שמיקדנו את הבנת טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה בצורה סופר קלה!

כיום, אנו מדברים על מדוע חשוב כל כך לבצע את הטיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה במהלך מפגשי טיפול מרובים.

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו במהלך פגישת ייעוץ, היא כמה זמן ייקח עד שאוכל לראות את התוצאה הסופית שלי, כמה ישיבות נדרשות ומדוע זה נעשה בדרך זו.

זו הסיבה שאנו נותנים לך את 3 הסיבות מדוע זה כל כך חשוב שטיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה יתבצע על פני מספר מפגשים.

בטיחות מס' 1

הסיבה הראשונה היא בטיחות. זה כל כך חשוב שהטכנאי מיקרופיגמנטציה המטפל שלך לא ירגיש את הצורך להיות אגרסיבי מדי בפגישה הראשונה על ידי הוספת צפיפות יתר, צבע, כהה מדי עם הצבע, או שיש לו קו שיער פשוט נמוך מדי. אנו רוצים שנוכל להתוודע לעור שלך ולראות עד כמה הוא קולט ומחזיק את הפיגמנט.

לאחר מכן, במעקב שלך, אנו תמיד יכולים להוסיף יותר צפיפות או לרדת עם קו השיער, לאחר שתסתגל למראה החדש ויש לנו סיכוי לראות איך הכל מתקיים לאחר הפגישה הראשונה.

שליטה מס' 2

הסיבה השנייה היא שליטה. תהליך הפעלה מרובה מאפשר לך לשלוט בתוצאה הסופית שלך.

לקוחות בדרך כלל חוזרים למפגש השני עם יותר בטחון ורוצים לבצע התאמה כלשהי. בין אם זה להוריד את קו השיער, להוסיף צפיפות למקומות שונים, או התאמת הצבע.

כשאתה רואה כיצד המפגש הראשון מחלים, אתה מתאים את המראה החדש שלך ויכול לספק משוב למטפל מיקרופיגמנטציה שלך, כדי לוודא שקיים תיאום ציפיות והתוצאות יהיו לטעמך.

בניית הטיפול בשיטת שכבות הפיגמנטציה מס' 3

הסיבה השלישית שהדמיית שיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה נעשית על פני מספר מפגשים היא פשוט כי לוקח מספר מפגשים כדי להגיע לתוצאה סופית.

לכל אדם סוג עור שונה בקרקפת, יש קרקפות שעשויות לקלוט את הפיגמנטציה ב אופן מהיר יותר מאחרות, לכן לא ניתן לבצע את הליך הטיפול במפגש בודד.

זו הסיבה שעליכם לחזור למעקב כדי לראות אילו אזורים מוחזקים היטב ואילו אזורים זקוקים ליותר תשומת לב או אילו שינויים תרצו לבצע.

תהליך הפעלה מרובה זה מאפשר לנו להתוודע אל עורכם ומאפשר להתרחש תהליך הריפוי. כשאתה חוזר נוכל לבצע את ההתאמות האלה ולהשלים טיפול מושלם לחלוטין עבורך. בדרך כלל, לקוחות דורשים 3-4 מפגשים כדי לקבל מראה מלא זה.

מחפש מידע נוסף על הדמיית שיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה? כנס ללינק

בסקאלפ תיהנו מהתוצאות הבלתי מורגשות והטבעיות ביותר האפשריות

עוד בנושא

מיקרופיגמנטציה בזקן

מילוי והוספת צפיפות בשטחים דלילים באזור הזקן. מיקרופיגמנטציה של זקן היא אידיאלית לגברים המחפשים זקן מלא יותר, מראה זיפים מוגדר, או פתרון לטלאים וצלקות. זה

קרא עוד >>
המראה המגולח

סוף סוף יש פתרון להתקרחות 100% אפקטיבי ותוצאה בטוחה! ראשית, נתחיל מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה המכונה גם הדמיית זקיקי שיער / מיקרו פיגמנטציה שיער /

קרא עוד >>
טשטוש צלקות

טשטוש צלקות מהשתלת שיער שבוצעה בטכניקת -FUT ו-  FUE במקרים מסויימים השתלת שיער נחשבת כפיתרון אפקטיבי לכל סוג של אובדן שיער והתקרחות. ישנם שני סוגים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: