טיפול בנשירת שיער לגברים

האמת אודות התקרחות אצל גברים

80% מהגברים יחוו נשירת שיער במהלך חייהם. אחד מכל ארבע גברים מתחיל לאבד שיער בתחילת שנות ה 20 לחייו. בגיל 40, החוויה הזאת עוברת על אחד מכל שני גברים. הגילאים שבהם מתחילה התקרחות אצל גברים הם בטווח 18-40. ההתקרחות הגברית הטיפוסית נראית כהידללות של השיער בחלק העליון של הקרקפת, וליד הרקות (במפרצים). הגורמים לכך נעים מתופעות לוואי שח תרופות, דרך תזונה לקוייה ועד בעיה רפואית, אך האמת שהסיבה להתקרחות אצל רוב הגברים היא תורשתית – זוהי התקרחות גברית טיפוסית, או אלופציה אנדרוגנית. עם הזמן השפעת ההורמונים על זקיקי השיער הולכת ויורדת, וכך מחזורי הצמיחה של השיער מתקצרים. השיער הופך בהדרגה לדליל וקצר יותר\ עד שהצמיחה מפסיקה כליל.

האם אתה סובל מהתדלדלות שיער?

ההבחנה בסימנים הראושנים להתדלדלות שיער והתקרחות או לנסיגת קו השיער, עשויים להיות תקופה קשה. אצל רבים מהגברים, יוצרת ההתקרחות תחושות של מודעות עצמית. אובדן של שיער יכול להיות מלווה בירידת הבטחון העצמי והדימוי נעצמי, ולפעמים גם בתחושת חוסר אונים. אמנם קיימים בשוק מוצרים המתיימרים להחזיר את התהליך לאחור או להאט אותו, אך פתרונות אלו עובדים לעיתים רחוקות בלבד. ברוב המקרים, נגרמת התדלדלות השיער מגורמים תורשתיים, שהן לגמרי מחוץ לשליטתך. עבור גברים רבים הנושא מהווה למטרד וגורם ךהם להרגיש מבוגרים ולהיראות מבוגרים מגילם האמיתי. בעוד שרבים מאמצים את המראה הקירח, אחרים פונים למוצרים וטיפולים יקרים בתקווה להחזיר את השיער שאבד, את השעון לאחור וליצור שוב ראש מלא שיער עבה. אם אתה ממודד עם התדלדלות שיער, האפשרויות שבפניך הן לרוב פתרונות כירורגיים או לא כירורגיים. אבל במקרה הטוב ביותר, מוצרים ותוספים למיניהם לצמיחת שיער עשויים רק לעכב את תהליך ההתקרחות, אך לא ימנעו אותו לאורך זמן. תהליכים כירורגיים עשויים להיות מוצלחים, אך הם גם עלולים להיות מאוד יקרים, כואבים ולעיתים קרובות להשאיר צלקות נרחבות ועור כרוך. עבור רוב הברים במצב הזה, שחזור שיער כירורגי, אזי השתלת שיער, אינו בר-השגה עקב חוסר התאמה להליך הן מבחינה בריאותית והם מבחינת התאמה עקב מחסור של זקיקי שיער בריאים באיזורם התורם להשתלת השיער. כמו כן, בטיפולים מסוג זה, אין וודאות לכך כי תזכה לתוצות המבוקשות לטווח הארוך.

התקרחות והתדלדלות שיער זה לא סוף העולם

טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה, הוא פתרון לא כירורגי, לא פולשני ומשתלם להתקרחות. ההליך הייחודי שלנו מתאים להתקרחות בכל השלבים ונראה מעולה בכל גיל, צבע וסוג עור. הליך הדמיית שיער – לרוב 3 טיפולים כאשר מבוצע נכון, מיועד לדמות את מראה הזקיקים האמתיים שיש לכל אדם בין עם בצדי הקרקפת, בחלק העליון או בפדחת כשהם מגולחים/קצוצים. ובכך ליצור אפקט מרשיםף טבעי ומשכנע של ראש מלא בשיער מגולח/קצוץ. חשוב לציין כי שיטת הדמיית השיער אינה פוגעת בשיער /בשורש השיער הקיים, החדרת הפיגמנט הטבעי מבוצע באופן מבוקר ע"י המומחים שלנו על מנת לחכות באופן מושלם וטבעי ככל הניתן את ההופעה הטבעית של זקיקי שיער אמתיים של הקרקפת ולהבטיח טיפול טבעי ומושלם. לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות, צור קשר עוד היום!

טיפול בנשירת שיער לגברים - סקאלפ ישראל

היום, בעידן הרשתות החברתיות והצילומים שעולים לרשת יש חשיבות רבה למראה החיצוני. ישנה מודעות רבה יותר בכל הקשור למראה ולטיפוח גם אצל גברים ולא רק אצל נשים. אחד הנושאים שמעוררים רגישות רבה בעיקר אצל גברים הוא נשירת שיער והתקרחות. במשך שנים ניסו למצוא פתרונות ולהציע טיפול בנשירת שיער לגברים באמצעות משחות וחומרים, מה שלא הראה הצלחות רבות מדי. לאחר מכן עברו לטיפולים מתוחכמים כמו השתלת שיער. אמנם בהשתלת שיער יש הצלחות אך יש גם לא מעט סיבוכים ותופעות לוואי כמו צלקות. טיפול חדשני שמחזיר גם למתקרחים מראה של שיער מגולח אך מלא לגמרי הוא הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה.
לחץ כאן

טיפול בנשירת שיער לגברים שנותן תוצאות מעולות ומהירות

בתחומים שונים רבים מחפשים היום את הפתרון שיתן תוצאות מהירות, טובות ולאורך זמן.. הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה עונה על כל הדרישות. זהו טיפול בנשירת שיער לגברים שהופך להיות מבוקש יותר ויותר. עוד ועוד גברים מגלים את המראה המגולח והטבעי של שיער מלא שנותן הטיפול ורואים את ההבדל בין שיער מגולח כאשר ישנם אזורים מקריחים לבין שיער מגולח כשהשיער מלא ללא אזורים מקריחים. הטיפול נותן מראה צעיר הרבה יותר כי הזקיקים המדומים משתלבים היטב עם זקיקי השיער הטבעיים. כך נראה שהגילוח נעשה מתוך בחירה ולא מתוך אילוץ בעקבות התקרחות.
לחץ כאן

איך נעשה הטיפול?

טיפול בנשירת שיער לגברים באמצעות הדמיית שיער נקרא גם קעקוע רפואי בגלל הדמיון המסוים שישנו בטכניקת העבודה. עם זאת חשוב לשים לב שהחומר עימו ממלאים את הזקיקים הוא פיגמנטים מיוחדים ולא דיו לקעקועים. המטפלים עוברים הכשרה מקיפה ומיוחדת לטיפול בשיטת המיקרו פיגמנטציה וגם המכשיר עימו נעשה המילוי אינו העט בו משתמש מקעקע, כך שהטיפול נראה דומה אך יש הבדלים רבים. הטיפול כולל סימון של קו השיער כך שיראה טבעי ומתאים לכל מטופל באופן אישי. לאחר מכן נעשה מילוי זקיקים מדומים בכל האזורים המקריחים או הדלילים. כיוון שישנה כמות גדולה של זקיקים על פני שטח קטן יתכן שהמילוי ייקח שניים ואפילו שלושה מפגשים. קליניקת סקאלפ מתמחה בטיפול בשיטת המיקרו פיגמנטציה. במקום נעשית התאמה אישית לכל מטופל על סמך הרבה מאוד ידע וניסיון. מוזמנים ליצור קשר.
לחץ כאן

טיפול בנשירת שיער גברים

נשירת שיער החל מגילאים מסוימים קיימת גם אצל גברים וגם אצל נשים. עם זאת, אצל גברים הנשירה בולטת יותר ומביאה לכדי התקרחות של אזורים שלמים ופעמים רבות היא מתרחשת בגילאים צעירים הרבה יותר. לכן, כשמדברים על נשירה והתקרחות לרוב עוסקים בגברים ופחות בנשים. גברים רבים שמגלים שמתחילים להיווצר אצלם מפרצים מחפשים טיפול בנשירת שיער גברים. אחד הטיפולים המוכרים הוא השתלת שיער, אך ככל שעובר הזמן מתגלים עוד ועוד סיכונים וחסרונות של הטיפול. הדמיית שיער במיקרו פיגמנטציה יביא לתוצאות לא פחות טובות תוך השקעת פחות זמן וכסף וגם ללא לקיחת סיכונים מיותרים.
לחץ כאן

טיפול בנשירת שיער גברים- היתרונות של הדמיית שיער

עם שגרת החיים לחוצה ויוקר המחיה שמחייב אותנו לשמור את מה שיש להוצאות יומיומיות יותר, טיפול בנשירת שיער גברים שהוא יקר כמו השתלת שיער נדחק הצידה וישנו חיפוש אחר פתרונות טובים, יעילים אך פשוטים באופן יחסי. הדמיית זקיקי שיער היא בדיוק הפתרון. רבים בוחרים היום במראה מגולח כדי לטשטש אזורים מקריחים. הטשטוש של האזורים המקריחים ע"י גילוח בלבד אינו יעיל כי ישנו הבדל בין האזורים שיש בהם זקיקי שיער לבין אזורים קירחים ללא זקיקים. לכן הדמיית זקיקי שיער שנעשית באזורים הקירחים נחשבת טיפול בנשירת שיער גברים שהוא יעיל ונותן מראה של שיער מגולח אך מלא.
לחץ כאן

איך נעשה הטיפול?

טיפול בנשירת שיער גברים באמצעות הדמיית שיער בשיטת המיקרו פיגמנטציה הוא טיפול קצר ופשוט ביחס לחלופות. הטיפול אורך שלושה עד ארבעה מפגשים בהם יסמן המטפל את קו השיער- הקו המפריד בין הקרקפת למצח. ישנה חשיבות רבה לסימון מדויק של הקו כך שיראה טבעי, שיהיה במיקום המתאים- לא נמוך ולא גבוה מדי ובצורה שתיראה מתאימה למבנה הפנים, גודל הקרקפת, גיל ונתונים נוספים. המטפל יסמן גם את האזורים אותם יש למלא בזקיקים מדומים. לאחר מכן הזקיקים ימולאו בחומר שהוא פיגמנט ייחודי, תחילה פיגמנט בהיר ולאחר מכן כהה עד לקבלת הגוון המדויק, בעזרת מכשיר הדומה לעט של מקעקעים אך כזה הייחודי לטיפול זה. קליניקת סקאלפ מתמחה בטיפולי הדמיית שיער במיקרו פיגמנטציה. כל צוות העובדים עובר הכשרה מקיפה והוא מיומן בביצוע הטיפול. במקום ישנה הקפדה על היגיינה ונעשה שימוש במכשור מתקדם. מוזמנים ליצור קשר.
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
בסקאלפ תיהנו מהתוצאות הבלתי מורגשות והטבעיות ביותר האפשריות

עוד בנושא

המראה המגולח

סוף סוף יש פתרון להתקרחות 100% אפקטיבי ותוצאה בטוחה! ראשית, נתחיל מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה המכונה גם הדמיית זקיקי שיער / מיקרו פיגמנטציה שיער /

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: