הדמיית שיער בתל אביב

אם אתם רואים בזמן האחרון יותר ויותר אנשים שנראה שבחרו לגלח את שיערם למרות שנראה שראשם מלא שיער ואינו מקריח, הדבר אינו מקרי. השיטה של הדמיית שיער בשיטת המיקרו פיגמנטציה הופכת להיות מבוקשת יותר ויותר. גברים רבים מחפשים את הפתרון להתקרחות שגם יראה טוב וגם לא ידרוש מהם הוצאות כספים גדולות והשקעה רבה של זמן. לכן, הדמיית שיער בתל אביב ובכלל הפכה להיות שכיחה וגם נראית מצוין. המראה המתקבל הוא טבעי עד כדי כך שלא ניתן לדעת האם זהו אדם שבחר במראה המגולח וגילח את שיערו או שזהו אדם שעבר הדמיית שיער באזורים המקריחים.

איך נעשית הדמיית שיער בתל אביב?

הדמיית שיער בתל אביב ובכלל כוללת מספר מפגשים. המטפל בונה קודם כל את תבנית הקרקפת והאזורים שימולאו עם זקיקים מדומים. סימון קו השיער בצורה נכונה עושה את ההבדל בין מראה טבעי לבין מראה מאולץ. למשל, אם זהו אדם בשנות הארבעים לחייו, סימון קו שיער נמוך מדי ייראה לא טבעי, לא מתאים לגיל וכנראה גם לא למבנה הפנים. לכן שלב סימון קו השיער צריך להיות יסודי ומדויק. לאחר סימון קו השיער והאזורים המקריחים או הדלילים יתחיל מילוי הזקיקים שנעשה באמצעות פיגמנטים מיוחדים, תחילה בפיגמנט בהיר ולאחר מכן עם פיגמנט כהה יותר עד לקבלת גוון טבעי. הטיפול אינו פולשני ולא כרוך בתופעות לוואי מלבד אדמומיות שחולפת תוך יום- יומיים.

לפי מה נקבע מחיר הדמיית שיער?

מחיר הדמיית שיער נקבע לפי האזור אותו יש למלא. קביעת המחיר נעשית לפיך סך השטח אותו יש למלא כך שיכול לקרות מצב בו אדם שהתקרחות שלו בשלב התחלתי יותר אך הקרקפת שלו גדולה ישלם סכום גבוה יותר מאדם שאצלו ההתקרחות היא בשלבים מתקדמים יותר אך הקרקפת קטנה כך שהשטח הכולל למילוי הזקיקים המדומים יהיה קטן יותר. המחיר בסופו של דבר יהיה שילוב בין דרגת ההתקרחות (על פי סולם נרווד לגברים) לבין גודל הקרקפת.

אם אתם מחפשים הדמיית שיער בתל אביב הגעתם למקום הנכון. אנו בקליניקת סקאלפ מתמחים בהדמיית שיער בשיטת המיקרו פיגמנטציה, צברנו ניסיון ומקצועיות רבה ושמנו לנו למטרה שהמטופלים יצאו מהקליניקה עם תחושה טובה ומראה מגולח מלא וטבעי. מוזמנים ליצור קשר.

בסקאלפ תיהנו מהתוצאות הבלתי מורגשות והטבעיות ביותר האפשריות

עוד בנושא

המראה המגולח

סוף סוף יש פתרון להתקרחות 100% אפקטיבי ותוצאה בטוחה! ראשית, נתחיל מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה המכונה גם הדמיית זקיקי שיער / מיקרו פיגמנטציה שיער /

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: