הדמיית שיער תחזוקה

הדמיית שיער – טיפולי תחזוקה בסקאלפ

באיזו מהירות דוהה הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה?

אחת מהשאלות השכיחות ביותר שנשאלות בנוגע לטיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה היא האם הפיגמנטים יתפוגגו עם הזמן או לא, כמה מהר ואיך תיראה הקרקפת כתוצאה מכך. תדירות חשיפת הקרקפת שלך לשמש ומיטות שיזוף יכול להיות קל או מאתגר, תלוי איפה אתה גר, ואיך מתנהל סגנון החיים שלך. אם אתה גר במדינה חמה או עובד בחוץ לפרקי זמן ארוכים, לעיתים זה יכול להיות קשה ולכן רצוי להגן כראוי על עור הקרקפת בכל עת ולכבוש כובע. מערכת החיסון שלך תעשה ככל שביכולתה כדי לפזר את הפיגמנטציה בקרקפת שלך. למרבה המזל תהליך זה לוקח שנים רבות לגרום לדהייה משמעותית של הטיפול שלך ולכן אין זה מהווה דאגה אמיתית בטווח הקצר עד הבינוני. בעקבות הליך ה-הדמיית השיער בשיטת מיקרופיגמנטציה הראשוני שלך, סביר להניח שתצטרך הפעלות נוספות כדי לתקן את הדהייה במהלך 12 החודשים הראשונים. לאחר מכן, מרבית הלקוחות אינם זקוקים לפיגמנטציה נוספת במשך מספר שנים – זה יכול להיות בין 2-3 שנים. עוד על טיפולי רענון ותחזוקה. ציפייה מציאותית היא לחזור לקליניקה שלך פעם או פעמיים בטווח הקצר כדי לתקן את הדהייה הקלה, לרוב באיזורים קטנים מאוד בהם כנראה הפיגמנטציה טרם נקלטה כראוי, ואז לאפשר הפעלת טיפול קצרה נוספת כל כמה שנים כדי להשאיר את הטיפול החדש במיטבו.

אם גישת טיפול שונה יכולה להגדיל את אורך חיי הטיפול?

במילה אחת, לא. לעתים קרובות אנו מתבקשים להשתמש בפיגמנטים כהים יותר או בפיזור צפוף יותר מתוך אמונה שזה יפחית את הדהייה, אך זה לא יעשה זאת. בקליניקת סקאלפ אנו שואפים תמיד לשביעות רצון 100% של לקוחותינו, וזה אומר ליצור התאמה ללא רבב בין טיפול הדמיית השיער בשיטת מיקרופיגמנטציה שלך לשיער האמיתי שלך. זה דורש בחירת פיגמנט מדויקת על ידי טכנאי סקאלפ מיומן, ולא ניתן להתפשר על ידי שימוש בפיגמנטים כהים מדי או מיושמים בצפיפות יתר.

איזו עצה אנו מציעים?

יש גבול באיזו מידה אתה יכול לשלוט בחשיפה שלך לשמש, ואין שום דבר שאתה יכול (או צריך לנסות לעשות) לעשות כדי למנוע מהמערכת החיסונית שלך לעשות את מה שבעצם תפקידה התקין. ישנם צעדים שתוכל לנקוט בכל זאת בכדי להשיג את אורך החיים הטוב ביותר עבור טיפול הדמיית השיער בשיטת מיקרופיגמנטציה שלך, כדלקמן:
  • השתמש במקדם הגנה מפני שמש מפני חשיפה לפרקי זמן ארוכים. הגנה מפני השמש עשויה לכלול קרם חסימת SPF בדרגה מתאימה או כובע.
  • הימנע מכלי שיזוף, או אם עליך להשתמש בהם, תכסה את אזור הקרקפת המטופל.
  • הימנע משימוש במוצרים בקרקפת שלך המכילים תכולת אלכוהול גבוהה.
הדמיית שיער תחזוקה - סקאלפ ישראל

בכל טיפול שאנו עוברים נרצה לדעת שלאחר הטיפול לא נצטרך להתעסק עם העניין יותר לעולם. הדבר נכון גם לגבי טיפולים רפואיים וגם לגבי טיפולים הנוגעים לפן האסתטי- קוסמטי כמו הדמיית שיער בשיטת המיקרו פיגמנטציה. הדמיית שיער נותנת לאחר מספר טיפולים מראה של שיער מלא וטבעי שגולח, זאת במקום מראה מקריח המשלב בין אזורים בהם ישנו שיער שגולח לבין אזורים של התקרחות. רבים אשר מתעניינים בטיפול זה רוצים לוודא שבטיפול הדמיית שיער תחזוקה לא נדרשת כלל והתוצאות נראות מצוינות גם לאחר שנים. הדבר קרוב לכך אך עדיין תידרש תחזוקה לאחר זמן. הדמיית שיער דומה במהותה לקעקוע וגם נקראת קעקוע רפואי. לכן, התחזוקה של טיפול הדמיית שיער יהיה דומה לתחזוקת קעקוע:.
לחץ כאן
הדמיית שיער תחזוקה- מתי יהיה צורך לחדש את הטיפול?

הדמיית שיער נעשית בשיטת המיקרו פיגמנטציה כך שמדובר על טיפול שהוא עמיד וחזק ממש כמו קעקוע. עם זאת, ממש כפי שבקעקוע ישנה דהייה וטשטוש מסוימים עם הזמן, כך גם תידרש הדמיית שיער תחזוקה מדי מספר שנים. הטיפול מחזיק לרוב בין שנתיים לארבע שנים אך הדבר תלוי גם בגורמים נוספים כמו סוג העור, איכות הטיפול הראשוני שנעשה, עד כמה האזור שתחת הזקיקים המדומים הוא שומני או חומצי וגם מידת החשיפה לשמש. כל אלה משפיעים על מראה הזקיקים המדומים, על המראה הכהה והרענן שלהם ומתי יהיה צורך לתת להם חידוש. תמונות שצולמו מיד לאחר הטיפול הראשוני יסייעו בריענון הדמיית השיער בצורה הטובה ביותר.
לחץ כאן
התאמת קו השיער לגילו ולרצונו של המטופל

בטיפול הדמיית שיער תחזוקה אינה אומרת רק חיזוק מראה זקיקי השיער כפי שהתקבל בטיפול הראשוני אלא גם ביצוע שינויים בהתאם לרצונו של המטופל. לעיתים קו שיער שעל פיו בוצע הטיפול הראשוני יתאים פחות בגיל מבוגר יותר ויראה לא טבעי. ניתן לעשות שינויים בהדמיית השיער בכל זמן שרוצים, להתאים את קו השיער מחדש בהתאם לגיל ומבנה הפנים שמשתנה כך שיתקבל שוב מראה טבעי. אם אתם מחפשים פתרון פשוט להקרחה ואוהבים את המראה המגולח הטבעי, הדמיית שיער היא פתרון מצוין עבורכם. אנו בקליניקת סקאלפ מתמחים בכך ומעניקים למטופלים שלנו מראה צעיר ורענן ועושים זאת במקצועיות כך שהעניין של הדמיית שיער תחזוקה יעלה רק לאחר מספר שנים. מוזמנים ליצור קשר.
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
בסקאלפ תיהנו מהתוצאות הבלתי מורגשות והטבעיות ביותר האפשריות

עוד בנושא

מיקרופיגמנטציה בזקן

מילוי והוספת צפיפות בשטחים דלילים באזור הזקן. מיקרופיגמנטציה של זקן היא אידיאלית לגברים המחפשים זקן מלא יותר, מראה זיפים מוגדר, או פתרון לטלאים וצלקות. זה

קרא עוד >>
המראה המגולח

סוף סוף יש פתרון להתקרחות 100% אפקטיבי ותוצאה בטוחה! ראשית, נתחיל מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה המכונה גם הדמיית זקיקי שיער / מיקרו פיגמנטציה שיער /

קרא עוד >>
טשטוש צלקות

טשטוש צלקות מהשתלת שיער שבוצעה בטכניקת -FUT ו-  FUE במקרים מסויימים השתלת שיער נחשבת כפיתרון אפקטיבי לכל סוג של אובדן שיער והתקרחות. ישנם שני סוגים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: