היתרונות של הדמיית שיער לגברים

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה

או כמו שחלק נוטים לכנות קעקוע שיער רפואי, היא שיטת טיפול חדשנית יחסית המאפשרת לך להחזיר לראשך מראה בריא, צעיר ומושך. קו השיער שלך ייראה כאילו הסתפרת ממש לא מזמן, ויישאר במראה נקי זה במשך שנים רבות, ללא צורך לגעת או לתחזק אותו.

מראה צעיר שכזה בהחלט גורם לנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו, ואף מקל על ההתארגנות בבוקר ומפנה מקום בבית מכל המסרקים, אך האם יש לו השפעה אמיתית על חיינו? האם אתה בתור גבר, תרגיש את ההבדל בין ראש ללא שיער וראש שנעשתה עליו הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה?

שיפור חיים מיידי בעקבות הדמיית שיער

איך שאתה רואה את עצמך בבוקר קובע איך היום שלך ייראה, איך תתקשר עם אנשים, איך תבצע את העבודות שלך, איך תחזר אחרי אשתך או החברה שלך. מדובר בעצם באחד הדברים המשמעותיים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לשפר את החיים שלך. ביטחון עצמי חשוב מאוד לכל דבר שתחליט לעשות במשך היום ובחיים שלך בכלל, וכל עוד אתה נראה טוב, אתה מרגיש טוב.

משיכה חזקה יותר בעיני המין היפה

נשים אוהבות מראה חזק ונקי. ראש מגולח, מלא שיער קצוץ, שתוכל לקבל באמצעות הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה משדר בדיוק את המראה הזה. מחקרים שנערכו לאחרונה כמו גם סקרים באתרי נשים, מראים שנשים פשוט נמשכות אלינו, הגברים ללא השיער. ללא ספק , המחשבה על ראש ללא בלגן וללא טרחה קוסמת מאוד גם לנו, בנות!

אנשים יתייחסו אליך אחרת

נכון, כגברים אנחנו עם שלא יד אוהב להתבגר. אנחנו אוהבים צעצועים, מכוניות מרוץ, כלי נשק,פאזלים, מחשבים, גאדג'טים ואפילו בובת פעולה ואספנות, כל גבר והתחביב שלו. אך בסופו של דבר, מגיע שלב בחייך שבו תצה משפחה וילדים, או סתם למלא את תפקיד האב עבור מישהו או מישהי שלא התמזל מזלם לזכות באחד. כאשר תהיה אב למישהו, בוודאי תרצה לקבל יחס של כבוד וההערכה. מחקרים מראים כי אנשים אוהבים לכבד אנשים קירחים.

אנשים קירחים בהיסטוריה נחשבו לזקני השבט, וידוע היה שהם בעלי חוכמה וכדאי להקשיה להם. כאשר אתה בוחר בהדמיית שיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה, אתה משדר לעולם שבנוסף להיותך חכם ובעל ניסיון, אתה גם יודע להסתדר ולשווק את עצמך בהתאם. אתה משדר שאתה בן אדם רציני ושכדאי שיתייחסו אליך בהתאם, ועם המראה הבוגר שלך, תרגיש הבדל ביחס של אנשים כלפיך מיום ליום.

לא ייקח הרבה זמן עד שתראה שינוי

האמת, חלק מהאנשים שעוברים הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה, מדווחים שהשינוי מיידי. לאחר הטיפול וכבר בסיומו, תוכל לראות במראה פשוטה איך חייך עומדים להיראות. קשה להבין את זה, אם לא חווית משהו משנה חיים שכזה, אך דמיין מחסור כולל בשיער במהלך רוב חייך, ושינוי דרמטי שמוביל למראה החדש הזה. נסה לדמיין את ההתרגשות שלך ואיך תקבל את זה. אנחנו מנחשים שזה יהיה רגע מרגש.

מצב רוח טוב יותר

כחלק מהשינויים שפירטנו, והיתרונות שהם יעניקו לך, תזכה גם למצב רוח משופר. כתוצאה מעצם עשיית הצעד לשיפור המראה שלך, ומהביטחון העצמי וההערכה העצמית שקיבלת (מהנליונים!), מצב הרוח שלך לא יוכל להישאר אדיש, ויקבל שדרוג גם הוא. אם אתה נראה טוב יותר בעיני עצמך – עזוב עכשיו את כולם, אם אתה חושב שאתה נראה טוב – אתה תרגיש טוב.

יש שיער, אין דאגות

האם אי פעם קמת וחשבת, "למה אין לי שרירים גדולים ?", "למה האף שלי גדול?", "למה אני לא בראד פיט?"

לכולנו יש דאגות בקשר למראה שלנו. אפילו לבראד פיט. לפעמים זה גוזל קשב ותשומת לב שהיה אפשר לנתב למשהו יעיל יותר, למשל לעבודה, לחברה או למשפחה. אך דאגות אלו לא יימשכו כאשר תקבל את עצמך ואת מי שאתה. לשם כך, עליך לעשות מה שאפשר כדי לקום בבוקר ללא דאגות ובמראה שתואם את אישיותך.

הדמיית שיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה משנה חיים בדיוק מהסיבה הפשוטה הזו. ברגע שאתה משקיע במראה שלך, וגורם לעצמך להיות ה "אתה" הכי טוב שאפשר, אז תלמד לקבל את עצמך יותר לעומק. אנשים שעברו את הטיפול דיווחו שהטיפול גרם להם להרגיש יותר שלמים עם מי שהם, כי הם שבעי רצון ממי שמסתכל עליהם חזרה במראה.

לסיכום

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה הינה טיפול מהפכני ומשנה חיים, וביחס לעלות שלו, כמעט לא שווה לא לעשות אותו. הערך שאתה מקבל אינו רק במראה ואסתטיקה שטחית. הערך שאתה מקבל הוא בדרך בה העולם רואה אותך: בפעם הראשונה שאתה פוגש מישהו חדש במעלית, או איך שאמא שלך רואה אותך אחרי כמה שבועות שלא יצא לכם להיפגש: הערך מתגלה שאתה הולך בים, ואתה שם לב שהבחורה החמודה בבגד-הים הסגול תפסה את העין שלך לשנייה או שתיים יותר מהרגיל.

הערך שנוסף מהדמיית השיער בשיטת מיקרו-פיגמנטציה הוא מה שאתה מצליח להוציא מהטיפול, או מה שהטיפול מצליח להוציא ממך, שהיה חבוי עד עכשיו. כדי לדעת מה הערך הזה באמת, כדאי לנסות את הטיפול, שהוא לא יקר, לא כואב במיוחד, ועמיד לאורך זמן אורך מאוד.

לפרטים נוספים על הטיפול התקשר אלינו 8937* או השאר פרטים לקביעת פגישת ייעוץ חינם.

בסקאלפ תיהנו מהתוצאות הבלתי מורגשות והטבעיות ביותר האפשריות

עוד בנושא

המראה המגולח

סוף סוף יש פתרון להתקרחות 100% אפקטיבי ותוצאה בטוחה! ראשית, נתחיל מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה המכונה גם הדמיית זקיקי שיער / מיקרו פיגמנטציה שיער /

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: