מיקרופיגמנטציה וקו השיער שלך

אם אינך יודע על הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה, אתה מפסיד את אחד הפתרונות החדשניים ביותר הזמינים לטיפול בנשירת שיער. הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה היא שיטה של ​​קעקוע קוסמטי. ניתן להשתמש בו כדי ליצור מראה של שיער טבעי על הקרקפת שלך, ליישר קו שיער דליל או לכסות צלקות שנותרו מניתוח השתלת שיער.

מי יכול להפיק תועלת מטיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה?

הדמיית שיער (SMP) משתמשת בטכניקה אמנותית הידועה כממקמת זקיקים משוכפלים זעירים בין ומסביב לזקיקי השיער הקיימים שלך.

כל מי שחווה נשירת שיער עשוי להיות מועמד להדמיית שיער, כולל אלה עם:

  • קו שיער דליל.
  • התקרחות.
  • התקרחות גברית או נשית.

טיפול הדמיית שיער בדרך כלל פופולרי יותר בקרב גברים מכיוון שהוא עובד הכי טוב עם מראה מגולח היטב. עם זאת, זה יכול לעזור לכל מי שרוצה ליצור אשליה של גילוח צמוד לקרקפת. הדמיית שיער היא גם אופציה מצוינת למילוי קו שיער נסוג או מעוות עבור לקוחות שרק זקוקים לטאצ'אפ קטן ולא לטיפול מלא בקרקפת.

תהליך טיפול הדמיית שיער: למה אתה צריך לצפות?

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה משתמשת בכלי חשמלי ייעודי וייחודי להטמעת נקודות זעירות של פיגמנט ליד ומסביב לזקיקי שיער קיימים. הטכניקה נועדה לעבוד בצורה הטובה ביותר עם סגנון ראש מגולח. הצעד הראשון הוא להיפגש עם אמן מיקרופיגמנטציה ולערוך פגישת ייעוץ ותיאום ציפיות.

עוד על הליך טיפול הדמיית שיער בסקאלפ

במהלך הייעוץ, אתה והמתרגל שלך יכולים לשתף פעולה לגבי סגנון הטיפול, קו השיער וצבע הפיגמנט שיעזרו לך בצורה הטובה ביותר לעמוד ביעדים שלך. לטכנאי מיקרופיגמנטציה מקצוען ייקח זמן מה להעריך את נשירת השיער שלך. גם ישאלו כמה שאלות כדי לקבוע אם אתה מועמד טוב להדמיית שיער או לא.

טכנאי מיקרופיגמנטציה של קליניקת סקאלפ ישראל שלך יעזור לך להחליט על קו שיער על סמך מבנה הקרקפת שלך, גילך והעדפות הסגנון הכלליות שלך.

שום דבר לא חקוק באבן במהלך הייעוץ. לאחר הפגישה הראשונה למיקרופיגמנטציה, עדיין יש זמן לרעיונות חדשים לגבי הצורה והצבע של קו השיער שלך. לאורך המפגשים, האמן שלך יכול להמשיך להתאים את קו השיער לתוצאה מושלמת.

תוכל גם לשאול כל שאלה שתהיה לך במהלך הייעוץ. הטכנאי מיקרופיגמנטציה שלך יספק לך את כל המידע שאתה צריך על הכנה לטיפול הראשון שלך, כמו גם את השלבים הקלים לטיפול במראה החדש שלך.

כמה זמן נמשך הטיפול?

רוב הלקוחות צריכים לפחות שלשה עד ארבעה מפגשים למראה מוגמר. קיימת תקופת המתנה של 10 עד 14 ימים בין פגישה לפגישה. ברגע שהשלב הראשון נרפא לחלוטין, הטכנאי שלך יכול להעריך בכמה טיפולים נוספים יש צורך להשגת המראה הרצוי שלך.

כמה זמן בדיוק נמשך כל פגישה תלוי בגודל האזור המטופל, אבל שעתיים עד ארבע שעות אופייני.

כמה זמן מחזיק הטיפול?

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה נחשבת לתהליך חצי קבוע. אתה יכול לצפות שהטיפול שלך יישמר בין 2-3 שנים. לאחר מכן, מפגש טאצ'-אפ ירענן את הסגנון שלך לעוד שנים רבות.

אמני סקאלפ ישראל משתמשים בפיגמנט הטוב ביותר כיום בעולם בתעשיית המיקרופיגמנטציה, ולא בדיו קעקוע מסורתי. הפיגמנט מתאים לצבע של שיער מגולח צמוד שצומח מהזקיק ונראה טבעי. על ידי שימוש בפיגמנט השחור, האמן שלך יוצר התאמה מושלמת לצבע השיער שלך. הפיגמנט הוא באיכות הקוסמטית הגבוהה ביותר, אם כי דהייה מסוימת עם הזמן היא טבעית וחלק מהתהליך.

כמה גורמים המשפיעים על משך זמן הטיפול כוללים:

  • סגנון חיים.
  • עד כמה אתה עוקב אחר הוראות הטיפול לאחר?
  • קרמים או קרמים שבהם אתה משתמש לתיקון גוון, פילינג או אנטי אייג'ינג.
  • עישון.
  • כיצד המערכת החיסונית שלך מגיבה לפיגמנט?

העור של כל אחד שונה. עם זאת, אם תמלא אחר הוראות הטיפול לאחר ותשמור על האזור כפי שהומלץ, זה יאריך את חיי הטיפול שלך.

איכות העבודה היא גם גורם חשוב לכמה זמן הטיפולים שלך נמשכים. זו הסיבה שחשוב שטיפול המיקרופיגמנטציה של קו השיער שלך יעשה על ידי אמן בעל הכשרה מקצועית ומנוסה כמו אלה שתמצא בקליניקת סקאלפ.

כמה זמן לוקח להחלים?

אין זמן השבתה לאחר טיפול הדמיית שיער. לקוחות יכולים לחזור לשגרה הרגילה מיד עם סיום הטיפול הראשון שלהם. עם זאת, הריפוי עשוי להימשך מספר ימים וייתכן שיש אדמומיות נראית לעין באזור ההליך. יש להימנע מחשיפה ישירה לשמש. לקוחות מוזמנים לחבוש כובעים או כיסוי ראש אם רוצים.

מי נחשב למועמד טוב לטיפול הדמיית שיער?

רוב האנשים מתאימים היטב לקבל קו שיער באמצעות הטיפול המדהים. הדרך הטובה ביותר לגלות אם אתה מועמד טוב היא לקבוע פגישת ייעוץ עם מטפל מוסמך במיקרופיגמנטציה.

ייתכן שאינך מועמד אידיאלי להליך אם:

  • יש לך מצב עור קרקפת ייחודי.
  • נשים בהריון או מניקות.

כל אחד מהתנאים לעיל אינו פוסל אותך אוטומטית מלקבל טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה, אך ייתכן שיהיה צורך בשיקולים מיוחדים כדי להבטיח בטיחות והתאמה לטיפול.

האם אתה מוכן לקבל את קו השיער שלך בחזרה?

קליניקת סקאלפ עזרה כבר לאלפי אנשים לשקם את קווי השיער שלהם ואת הביטחון העצמי שלהם באמצעות טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה.הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה של קו שיער היא פתרון לא הורמונלי לנשירת שיער והיא יעילה ב-100%. צור איתנו קשר עוד היום אם יש לך שאלות לגבי הטיפול או לקביעת פגישת ייעוץ חינם.

בסקאלפ תיהנו מהתוצאות הבלתי מורגשות והטבעיות ביותר האפשריות

עוד בנושא

מיקרופיגמנטציה בזקן

מילוי והוספת צפיפות בשטחים דלילים באזור הזקן. מיקרופיגמנטציה של זקן היא אידיאלית לגברים המחפשים זקן מלא יותר, מראה זיפים מוגדר, או פתרון לטלאים וצלקות. זה

קרא עוד >>
המראה המגולח

סוף סוף יש פתרון להתקרחות 100% אפקטיבי ותוצאה בטוחה! ראשית, נתחיל מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה המכונה גם הדמיית זקיקי שיער / מיקרו פיגמנטציה שיער /

קרא עוד >>
טשטוש צלקות

טשטוש צלקות מהשתלת שיער שבוצעה בטכניקת -FUT ו-  FUE במקרים מסויימים השתלת שיער נחשבת כפיתרון אפקטיבי לכל סוג של אובדן שיער והתקרחות. ישנם שני סוגים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: