סוגי קווי שיער בסקאלפ

סוגי קווי שיער לטיפול הדמיית שיער בסקאלפ

המדריך האולטימטיבי לסגנון קו השיער בטיפול הדמיית שיער בסקאלפ

ישנם מספר גורמים שקובעים את הצלחת טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. הגורם החשוב ביותר הוא קו השיער.

למרות שיש אנשים שמעדיפים מראה 'מודגש' וקו שיער נמוך, במיוחד לקוחות צעירים יותר או כאלה ממוצא אסייתי או אפריקני אמריקני, עבור רוב האנשים המטרה היא רמה גבוהה של ריאליזם בתוצאת הטיפול שלהם. ליצור אשליה של קו שיער שהוא מספיק משכנע כדי שהמראה החדש שלך יראה טבעי.

הגורם המשמעותי ביותר שקובע את רמת הריאליזם בטיפול הדמיית שיער, הוא המיקום, הצורה והעיצוב של קו השיער הקדמי שלך. הסיבה לכך היא שקו השיער הוא הדבר הראשון שאתה רואה כשאתה מסתכל במראה, וגם הדבר הראשון שאנשים אחרים רואים כשהם מסתכלים על 'השיער' שלך. חשוב להבין כי המבט האנושי נמשך באופן טבעי לקווים ישרים. אם יש לך קו שיער אולטרה ישר, סביר להניח שיבחינו במשהו מוזר.

כמה מההחלטות שתצטרך לקבל לגבי קו השיער הקדמי שלך:

מיקום קו השיער שלך

מיקום וגובה קו השיער בהדמיית שיער, צריך להיות מותאם לגיל המטופל. לרוב מטופלים צעירים גילאי 20-30 מעדיפים לשחזר קו שיער נמוך באופן יחסי, לעיתים אפילו נמוך מהקו המקורי שלהם. לקוחות בגילאי 30+ מעדיפים להיצמד לקו המקורי, בניגוד ללקוחות הצעירים, מרבית מהלקוחות בגילאי 40+ מעוניינם בקו שיער גבוה, כזה שלא ימשוך תשומת לב וייראה טבעי.

בסקאלפ, אנחנו תמיד לוקחים מרווח ביטחון ותחילה משחזרים את קו השיער מעט גבוה יותר

ובהמשך הליך הטיפולים מורידים את קו השיער בהתאמה ולפי דרישת הלקוח

צורת קו השיער שלך

ברוב המקרים מומלץ מאוד להתחיל עם הצורה של קו השיער המקורי שלך, וללכת עם זה.

אם ברצונך לבצע התאמות, וודא שמדובר רק בשינויים קלים. זכור שאתה לא יכול לשנות את צורת הפנים שלך, וקו שיער השונה משמעותית מהמקור שלך עשוי למשוך תשומת לב לא רצויה.

קו שיער ישר ומשורטט מדי, נראה למרחק של קילומטר. אתה בהחלט רוצה צורה מעוגלת של תיאור כלשהו. קו שיער מעוגל נחמד שעובד עם צורת הראש הוא מה שאתה צריך לחפש להשיג. בכל אופן מומלץ להוסיף שבירות קלות כדי ליצור מראה יותר ריאלסטי. אפשר ללכת על קו שיער המעוצב בצורה אקראית יותר, אך כדאי להימנע מקווי שיער ישרים או סימטריים מדי אם רוצים להישאר עם מראה טבעי ביותר.

עיצוב קו השיער שלך

בעיצוב קו השיער בא לידי ביטוי רמת המיומנות, הדיוק והיצירתיות של טכנאי מיקרופיגמנטציה המבצע. אם עקבת אחר העצות שלנו לגבי מיקום וצורת קו השיער שלך, אתה כמעט שם. כעת וודא שגימור קו השיער שלך, החלק החשוב ביותר, מבוצע באופן מקצועי על ידי טכנאי הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה מנוסה. למותר לציין שחלק זה לוקח מידה מסוימת של מיומנות.

קו שיער – שבור או משונן
























קו שיער שבור דורש פיזור של מקבצי פיגמנט אקראיים מתחת לקו השיער בפועל, כדי לדמות את ההתפלגות הטבעית של שיער אמיתי. הסיבה לכך שקווי שיער שבורים כל כך פופולריים היא מכיוון שהם מחקים את המראה של דפוס שיער טבעי. למעט מאוד אנשים יש קו שיער מוגדר באופן טבעי, לפחות לא ללא עזרה במספרה, כך שקווי שיער שבורים הם הטובים ביותר ליצירת מראה ריאלסטי.

קו שיער – רך או דהוי












קו שיער רך, המכונה לעיתים 'דהוי', מיושם במגע קל במיוחד ללא קו מוגדר כלשהו, ​​כדי להסיר לחלוטין כל גבול לקו השיער, ובכך להימנע מתשומת לב לא רצויה. כשהוא מבוצע כהלכה, קווי שיער דהויים מקדמים את גבולות הריאליזם לרמות חדשות.

ישנם שני שיקולים חשובים שעליכם לקחת בחשבון:

קו שיער רך/דהוי לא מתאים לכולם. הם אינם עובדים היטב על עור כהה יותר, או על לקוחות הזקוקים לפיגמנטים בהירים יותר. בשני המקרים ה'דהייה 'נוטה ללכת לאיבוד ומביא למראה מוגדר יותר ממה שהיה מיועד. הטכנאי יכול לעשות מעט כדי להימנע מכך. המועמדים הטובים ביותר הם בעלי עור בהיר עם שיער בינוני עד כהה, או עור בינוני עם שיער כהה.

אפילו כאשר המועמד הוא 'אידיאלי', דרושה מיומנות ניכרת כדי ליצור מראה זה. הטכניקה היא מעבר ליכולתו של טכנאי הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה הממוצע, ולכן חשוב לבקר אצל טכנאי מיקרופיגמנטציה מקצועי, מיומן ומאוד יצירתי שידע לשחזר סגנון קווי שיער מהסוג הזה.

קו שיער מודגש או מוגדר
















לעתים קרובות בשילוב עם צורת קו שיער מוגדרת, קו שיער מקצה נקרא לעיתים קרובות 'קו קשה', ואינו כרוך בסטייה ממיקום קו השיער המיועד. שום פיגמנטים לא מפוזרים ולא נעשה שום ניסיון לשבור את קו השיער. סגנון קצה עד קצה קו השיער הזה עדיין פופולרי בקרב לקוחות צעירים יותר, במיוחד לקוחות אמריקאים אפרו ואסיה, אולם בדרך כלל לא משיג מראה טבעי. הסגנון מתאים ביותר למי שאוהב קו שיער מודגש ובולט.

כמו כן, מילת זהירות. שום דבר פרט לקווי תספורות קצוות בפורטפוליו של טכנאים הוא לא פעם סימן לחוויה מוגבלת, או רמת מיומנות תת-סטנדרטית. קו שיער מוגדר פשוט יותר ליצור מאשר קו שיער אולטרה-ריאליסטי, ולמען האמת, דורש פחות כישרון לייצר. אל תדחו בכלל אם לטכנאי יש קו שיער כמו אלה בתיק העבודות שלהם, אך קחו בחשבון שהם צריכים להיות מסוגלים ליצור תערובת של קווי שיער, כולל הדוגמאות השבורות, המשוננות והקלות האחרונות המוצגות לעיל.

עם כל כך הרבה סגנונות קו שיער שונים, זה יכול להיות קשה להסביר לטכנאי שלך מה אתה באמת רוצה, ולפעמים אפילו יותר קשה למצוא טכנאי שיכול לספק את מה שאתה מחפש.

בסופו של דבר זה קשור לתקשורת. טכנאי הדמיית שיער הכי טוב בשיטת מיקרופיגמנטציה מיומן אמור להיות מסוגל לשכפל כל סגנון קו שיער שתחפצו בו, בין אם אתם רוצים מראה טבעי לחלוטין או סגנון אמיץ יותר. המפתח הוא להבטיח שהטכנאי שלך יבין בדיוק את מה שאתה מחפש. צלם תמונות במידת הצורך, או בקש לראות דוגמאות לעבודותיהם כדי שתוכל להשתמש בהן כנקודת התייחסות.

בסקאלפ, אנו יודעים לשחזר באופן מושלם כל סגנון של קו שיער שתבחר. צור איתנו קשר 8937* וספר לנו איזה סגנון אתה אוהב

ולפני הכל תקבל הדמיית קו שיער וירטואלית התואמת את הסגנון המועדף עליך.

בסקאלפ תיהנו מהתוצאות הבלתי מורגשות והטבעיות ביותר האפשריות

עוד בנושא

המראה המגולח

סוף סוף יש פתרון להתקרחות 100% אפקטיבי ותוצאה בטוחה! ראשית, נתחיל מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה המכונה גם הדמיית זקיקי שיער / מיקרו פיגמנטציה שיער /

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: