קעקוע שיער

קעקוע שיער לנשירת שיער

קעקוע שיער רפואי הוא פתרון לנשירת שיער לטווח ארוך

אם אתה סובל מנשירת שיער והתקרחות, ייתכן מאוד שאתה מחפש פיתרון.

לרוב, תרופות מסוגים שונים לנשירת שיער דורשות טיפול על בסיס יומי, לעיתים אף מספר פעמים ביום.

אם אתה חפץ בפיתרון לנשירת שיער אשר דורש שלשה לארבעה ביקורים ותחזוקה מאוד מינימלית לאורך זמן, אז הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה, הידועה גם כקעקוע שיער רפואי או הדמיית זקיקי שיער לגברים, הוא הפתרון הנכון עבורך. זהו פתרון לא פולשני שמעניק מראה מלא תמידי של ראש מלא בשיער מגולח/קצוץ.

האם טיפול הדמיית שיער נחשב כפתרון קבוע קבוע?

טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה נחשב לפתרון קבוע במובן זה שהוא ישמור על המראה המגולח במשך 1-3 שנים. מכיוון שהליך הדמיית שיער נמצא תחת קטגורית – איפור קבוע, מובן שתתקבל תוצאת טיפול למשך זמן ממושך מאוד.

קיימים אמצעים להסרת הטיפול לצמיתות, אולם בסקאלפ ישראל מבין מאות הלקוחות שבהם טיפלנו, אף לא לקוח אחד נקט בצעדים האלה במטרה להסיר את קעקוע השיער הרפואי.

הדמיית שיער לעמות קעקוע מסורתי

אמנם רבים נוהגים להשוות בין הדמיית שיער לקעקועים המסורתיים, אך במציאות, טיפול הדמיית שיער אכן דומה מאוד לקעקועים מסורתיים אך ורק באופן פעולת הביצוע. מבחינה טכנית קיים שוני הן בסוג המחט איתה מבצעים את ההליך, בסוג הדיו שמוחדר לקרקפת לדמות את ההופעה הטבעית של זקיקי שיער מגולחים והן בעומק חדירת הפיגמנט לקרקפת. עוד על הדמיית שיער לעומת הקעקוע המסורתי.

התהליך מתחיל בפגישת ייעוץ, אותה ניתן לבצע באופן אישי בקליניקה או בשיחת טלפון. בד"כ מתוזמנים בין שלשה לארבעה מפגשי טיפול והם נמשכים בין שלוש לחמש שעות בממוצע לכל מפגש. המפגש הרביעי לא תמיד נדרש, תלוי במקרה של כל לקוח.

לפרטים נוספים על הליך הטיפול – לחץ כאן.

כמה זמן עשויה להחזיק הדמיית שיער?

במדינות חמות ושמש חזקה, הדמיית שיער יכולה להחזיק בממוצע במשך 2-3 שנים. לאחר פרק זמן זה, יתכן שתבחין בהבהרה מינימלית של הטיפול (לא שינוי צבע).

אם זה קורה, ניתן לתאם פגישת תחזוקת טיפול כדי להחזיר את הטיפול למראה המקורי.

איך ניתן להאריך את אורך חיי טיפול הדמיית שיער?

  • יש להימנע מחשיפה ממושכת ישירה לקרני ה-UV המזיקות.
  • יש למרוח קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה ביותר על קרקפתך או לחילופים חבוש כובע בזמן החשיפה לשמש.

דיו מיקרופיגמנטציה של הקרקפת

גורם נוסף משמעותי המאריך את חיי טיפול הדמיית השיער הוא סוג הדיו וטכניקת הפקדת הפיגמנט בקרקפת. כאן בסקאלפ ישראל אנו משתמשים בדיו המשמש אך ורק לטיפולי הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה! זהו פיגמנט אורגני ייחודי ובלעדי שלנו בעל גווני צבע שחור מבוסס פחמן כך שהצבעים לא ישתנו לאורך זמן. פיגמנט זה נבדק אין ספור פעמים על מנת להבטיח עקביות וסטנדרטיזציה בתוצאות הטיפול.

הבדל אחד גדול בין קעקוע רגיל להדמיית שיער: הפיגמנטים מופקדים באמצעות "מחט מיקרו 3 " הקטנה ב-75% מהמחט הקטנה ביותר שאמן הקעקועים יכול להשיג. זה מאפשר לטכנאי סקאלפ להפקיד את הדיו היייחודי כך שמתמזג באופן בלתי מורגש עם זקיקי השיער האמתיים! בנוסף, בהדמיית שיער, הפיגמנט מופקד רק שתי שכבות בתוך העור כדי למנוע מעצמו לאבד את צורתו. כל ההיבטים הללו מאריכים את אורך החיים של קעקוע השיער שלך.

לאחר סיום התהליך כולו, תקבל מראה חדש, צעיר ומשכנע – ראה גלריית תמונות.

כדי לראות אם הדמיית שיער תעבוד עבורך, לחצו כאן לשיחה עם טכנאי הדמיית שיער מומחה.

קעקוע שיער - סקאלפ ישאל

אתם נפרדים בהדרגה מהשיער שלכם? לאט לאט מתגלים עוד אזורים חשופים? אין ספק שזו לא חוויה מהנה להיפרד מעוד קווצות שיער. רבים בוחרים במצב זה להיפרד בבת אחת מכל השיער ולסיים את העניין באמצעות גילוח הראש כולו. עם זאת, הם בעצמם יכולים לראות בקלות את ההבדל בין אזורים שכבר נפרדו מהשיער לתמיד לבין אזורים בהם השיער רק גולח ויצמח בהמשך. קעקוע שיער, או בשמו המדויק יותר הדמיית שיער בשיטת המיקרופיגמנטציה נותן את המראה של שיער מגולח על פני הראש כולו, הן באזורים שיש בהם שיער שגולח והן באזורים הדלילים או הקירחים. כך אתם מקבלים מראה מגולח של שיער מלא הנראה צעיר ואופנתי הרבה יותר משיער מגולח בשילוב אזורים מקריחים.
לחץ כאן

האם אפשר לעשות קעקוע שיער במכון קעקועים?

חד משמעית לא. קעקוע שיער הוא כאמור שם עממי לטיפול הדמיית זקיקים באמצעות מיקרופיגמנטציה. הטיפול צריך להתבצע במקום המתמחה בטיפול זה ולא במכון קעקועים. אם במכון קעקועים יוצע לכם לעשות גם קעקוע שיער, מומלץ לכם לא לעשות בו גם קעקועים רגילים... ההבדל בין קעקוע רגיל לבין קעקוע שיער הוא קודם כל בחומר בו נעשה מילוי הזקיקים המדמים לעומת דיו קעקועים. במילוי זקיקים מדובר העל פיגמנטים ייחודיים המתאימים למילוי זקיקים בקרקפת ומחזיקים זמן רב. מעבר לכך, גם שיטת העבודה היא שונה. כאן מדובר על עיצוב הקרקפת, כולל סימון קו השיער שהוא חשוב מאוד. אמן/ טכנאי מיקרופיגנטציה צריך לעבור הכשרה מקיפה ומתאימה. בנוסף, טיפולי הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה משויכים לאסתטיקה הרפואית ולכן צריכים להתקיים בקליניקה שמצוידת בכל הנדרש.
לחץ כאן

כיצד לנהוג פני הטיפול ואחריו?

אין הוראות מיוחדות לביצוע לפני טיפול קעקוע שיער. לאחר כל אחד מן הטיפולים (לרוב ישנם שלושה עד ארבעה כאלה עד סיום העבודה) יש להקפיד על הוראות כדי לא לפגוע בעבודה שנעשתה. עד ארבעה ימים לאחר כל טיפול חשוב לא לשטוף את הראש, לא למרוח קרמים, לא לגלח את הראש וגם להשתדל לא לגעת בו. עד שבוע לאחר הטיפול חשוב להימנע מהזעה ככל שניתן כך שיש לכם הפעם סיבה אמיתית ולא תירוץ לוותר על חדר כושר... עד שלושים יום לאחר הטיפול יש להימנע משחיה בבריכה, להימנע משהיה בסאונה וגם להימנע מחשיפת הקרקפת לשמש. קליניקת סקאלפ מתמחה בטיפולי הדמיית שיער בשיטת מיקרופיםגמנטציה. המקום עוסק בתחום זה בלבד כך שהטיפולים נעשים במקצועיות ועל סמך ניסיון וידע רב. מוזמנים ליצור קשר.
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
בסקאלפ תיהנו מהתוצאות הבלתי מורגשות והטבעיות ביותר האפשריות

עוד בנושא

מיקרופיגמנטציה בזקן

מילוי והוספת צפיפות בשטחים דלילים באזור הזקן. מיקרופיגמנטציה של זקן היא אידיאלית לגברים המחפשים זקן מלא יותר, מראה זיפים מוגדר, או פתרון לטלאים וצלקות. זה

קרא עוד >>
המראה המגולח

סוף סוף יש פתרון להתקרחות 100% אפקטיבי ותוצאה בטוחה! ראשית, נתחיל מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה המכונה גם הדמיית זקיקי שיער / מיקרו פיגמנטציה שיער /

קרא עוד >>
טשטוש צלקות

טשטוש צלקות מהשתלת שיער שבוצעה בטכניקת -FUT ו-  FUE במקרים מסויימים השתלת שיער נחשבת כפיתרון אפקטיבי לכל סוג של אובדן שיער והתקרחות. ישנם שני סוגים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: