מחיקת הדמיית שיער

מחיקת הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה

הסיבות להסרת הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה

קביעות היא אחת מתכונות המפתח בהדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. קביעות חשובה מאוד מכיוון שהיא מסייעת למטופל בטכניקת הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה להיפטר מחרדות הקשורות לנשירת שיער והתקרחות.

כל מה שצריך לעשות הוא לשמור על הקרקפת מגולחת או בתספורת קצוצה (שגרת הגילוח לאחר טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה) ולנקוט אמצעי זהירות סבירים בשמש. בשורה התחתונה טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה מיועד כפתרון קבוע, לא כזה שצריך להסיר אותו.

לא מומלץ לאף אחד לשקול טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה אם הסרת הטיפול קיימת במחשבה כבר בהתחלה. קיום הליך זה הוא (וצריך להיות) חוויה שמשנה חיים, ולכן עדיף לא להגיע עם גישה שלילית לתהליך כזה מההתחלה. כן כדאי להגיע עם תיאום ציפיות מתוצאת טיפול הדמיית השיער בשיטת מיקרופיגמנטציה.

מצד שני, אין שום דבר רע בכך שתהיה מודעות לתהליך ההסרה לפני כן. אנו חיים בעולם האמיתי. אנשים משנים את דעתם, אנשים נבהלים. קליניקות לא תמיד טובות כמו שאומרים שהן, והגורם האנושי במשוואה פירושו שמדי פעם טכנאי יטעה או שללקוח יהיו ציפיות לא מציאותיות.

ישנן שלוש סיבות לכך שתרצה להסיר את טיפול הדמיית השיער מהקרקפת שלך:

  • טיפול כושל.
  • שינית את דעתך, או שהמציאות לא תאמה את הציפייה שלך.
  • אתה רוצה לשנות את הסגנון שלך.

נתייחס לשלושת התרחישים:

טיפול כושל

מחיקת הדמיית שיער יכולה לנבוע כתוצאה מטיפול כושל.

למרבה הצער, תרחיש מסוג זה שכיח מאוד, והקשה ביותר שניתן לספק לו ייעוץ מכיוון שתהליך ההסרה מאוד תלוי בכשלי הטיפול שהקליניקה להדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה עשתה לא בסדר מלכתחילה.

לעיתים, הסיבה לכך שהטיפול שלך כשל היא מכיוון שטכנאי מיקרופיגמנטציה שביצע את הליך הטיפול חשב על התהליך כקעקוע שיער רגיל, ולכן השתמש בדיו המשמש לקעקוע על קרקפתך, והפקיד את הפיגמנט בעומק זהה לקעקוע רגיל. הכשלים יהיו בדמות – פיגמנטים בגודל לא סביר, שינוי צבע הפיגמנט לכחול או ירוק, והתמזגות של מקבצי פיגמנט בודדים לגוש צבע אחיד.

בעוד שבדרך כלל ניתן להסיר טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה ב 1-2 מפגשים, ישנם מקרים בהם דרוש עד 10 מפגשי הסרה בגלל עומק החדירה כמו בקעקוע רגיל וההבדל בסוג הפיגמנט/דיו. לרוע המזל התהליך אורך חודשים ויכול להיות די לא נוח. ענף הדמיית השיער בשיטת מיקרופיגמנטציה מלא באינדיבידואלים שקיבלו טיפולים רעים ונאלצו לסבול תהליך הסרה ארוך ויקר כתוצאה מכך.

שינית את דעתך, או שהיו לך ציפיות לא מציאותיות

מחיקת הדמיית שיער יכולה לנבוע כתוצאה מחוסר תיאום ציפיות לטיפול.

לכולנו יש את הרגעים האלה שבהם אנו מעריכים בחירה שעשינו ומשכנעים את עצמנו שעשינו את הדבר הלא נכון. זה יכול לנבוע מהרבה סיבות.

לעיתים גם אנשים באמת נאבקים להסתגל למראה החדש. אולי הם לא אוהבים את איך שהם נראים עם מראה מגולח.

כמובן שללקוחות יכולות להיות גם ציפיות לא מציאותיות. זה נובע לפעמים מהתמימות שלהם ומההקשבה למה שהם רוצים לשמוע, אבל לעתים קרובות זה נובע מהטכנאי או היועץ שדחף את הלקוח למכירה ללא תיאום ציפיות עם הלקוח או הבטיח הבטחות שהוא פשוט לא יכלו לספק.

אתה רוצה לשנות את הסגנון שלך

מחיקת הדמיית שיער יכולה לנבוע כתוצאה גם מהרצון לשנות סגנון של טיפול הדמיית השיער.

ככל שעובר הזמן אנו משתנים, וכך גם היחס לנראות וסגנון טיפול הדמיית השיער שלנו, ייתכן שתרצה לשנות את סגנון טיפול הדמיית השיער בשיטת מיקרופיגמנטציה שלך כך שיתאים למראה הנוכחי שלך. לדוגמה, בחור בשנות ה -20 לחייו יכול לבחור קו שיער נמוך ומודגש מקצה לקצה, אך כעת בשנות ה-30 לחייו מרגיש שקו שיער טבעי ומפוזר מתאים יותר. עוד על סגנונות של קווי שיער בסקאלפ.

האם קל להסיר מיקרופיגמנטציה של הקרקפת באמצעות לייזר?

כן ולא.

ניתן להסיר הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה כמעט לחלוטין בפגישת לייזר אחת בלבד, בתנאי שאופן החדרת הפיגמנט בוצע בעומק הנכון ובשימוש בפיגמנט מתאים לטיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. בדרך כלל נדרש מפגש שני כדי להשלים את התהליך לחלוטין, במיוחד אם השטח גדול. הסרת טיפול הדמיית שיער אמיתי אינה דומה להסרת קעקוע. זה מהיר, קל ורק לא נוח לרוב האנשים בהיבט הכאב.

עם זאת, קשה יותר להסיר פיגמנטים שהוטמעו עמוק יותר בעור הקרקפת, וסוג הפיגמנטים שלא מיועד להליך הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. בדרך כלל הם דורשים את אותו התהליך של הסרת קעקועים שלוקח יותר מפגשים, אינו נוח יותר ופחות יעיל במאה אחוז.

בסקאלפ תיהנו מהתוצאות הבלתי מורגשות והטבעיות ביותר האפשריות

עוד בנושא

מיקרופיגמנטציה בזקן

מילוי והוספת צפיפות בשטחים דלילים באזור הזקן. מיקרופיגמנטציה של זקן היא אידיאלית לגברים המחפשים זקן מלא יותר, מראה זיפים מוגדר, או פתרון לטלאים וצלקות. זה

קרא עוד >>
המראה המגולח

סוף סוף יש פתרון להתקרחות 100% אפקטיבי ותוצאה בטוחה! ראשית, נתחיל מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרו פיגמנטציה המכונה גם הדמיית זקיקי שיער / מיקרו פיגמנטציה שיער /

קרא עוד >>
טשטוש צלקות

טשטוש צלקות מהשתלת שיער שבוצעה בטכניקת -FUT ו-  FUE במקרים מסויימים השתלת שיער נחשבת כפיתרון אפקטיבי לכל סוג של אובדן שיער והתקרחות. ישנם שני סוגים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: